Menu
0
Winkelmandje
  • € 0,00
  • icon-assortiment
    Kwaliteits producten

    groot assortiment

  • icon-verzending
    Gratis verzending

    vanaf €65

  • icon-advies
    Persoonlijk advies

    van onze apotheek

Faq

Uw bestelling plaatsen

  • + - Hoe kan ik bestellen?

    U bent op de productpagina.

    Selecteer het gewenste aantal met de + of - knop.

    Klik daarna op de knop 'winkelmandje' of het symbool van het winkelmandje om het product aan uw bestelling toe te voegen.

    Nu komt u terecht in het winkelmandje.

    Heeft u een kortingscode? Dan voegt u deze hier toe door ze in het juiste vak in te vullen.

    Selecteer het land waar uw bestelling naar toe gaat om de juiste verzendkosten te zien bij uw totaal.

    U kan nu links onderaan klikken op 'verder winkelen' als u nog producten aan uw bestelling wenst toe te voegen.

    Of u klikt op 'bestel en betaal' om uw bestelling af te ronden.

    Nu doorloopt u achtereenvolgens de aanmeldpagina (registratie indien u nog geen account heeft), controle van afleveradres en selectie van betaalmethode.

  • + - Kan ik telefonisch of via email bestellen?

    U kan uw bestelling telefonisch of via email doorgeven.

    Wij noteren uw gegevens en de bestelling.
    Aan de hand van deze gegevens maken wij voor u een account aan en plaatsen uw bestelling.

    Indien u op deze bestelling bestelt is het enkel mogelijk om via bankoverschrijving te betalen.

    Contacteer Apotheek Verschaeve telefonisch op +32 57 33 95 68
                                                   via email op info@apotheekverschaeve.be
                                                   of via de live chat, rechtsonderaan op de website.

  • + - Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

    U kan op elk moment uw bestelling afbreken of annuleren.

    Heeft u al de betaling doorgevoerd?
    Gelieve ons hiervan op de hoogte te stellen en dan betalen wij u het bedrag terug.

    Contacteer Apotheek Verschaeve telefonisch op +32 57 33 95 68
                                                   via email op info@apotheekverschaeve.be
                                                   of via de live chat, rechtsonderaan op de website.

  • + - Kan ik iets toevoegen aan de bestelling die ik zojuist heb geplaatst?

    Indien u onmiddellijk na het plaatsen van uw bestelling ons hiervan op de hoogte brengt, kunnen wij het product voor u toevoegen aan uw bestelling.

    De toevoeging kan dan wel enkel via bankoverschrijving betaald worden.

    Uw bestelling kan hierdoor enkele dagen vertraging oplopen.

    Het eventuele wegvallen van verzendkosten zal dan vanzelfsprekend worden verrekend.

    Contacteer Apotheek Verschaeve telefonisch op +32 57 33 95 68
                                                   via email op info@apotheekverschaeve.be
                                                   of via de live chat, rechtsonderaan op de website.

  • + - Hoe weet ik dat mijn bestelling goed ontvangen is?

    U ontvangt automatisch een orderbevestiging via e-mail.

  • + - Kan ik na betaling nog mijn bestelling wijzigen?

    U kan uw bestelling nog wijzigen door contact op te nemen met Apotheek Verschaeve. Dit dient wel te gebeuren zo snel mogelijk na het plaatsen van de bestelling.

    Wanneer uw bestelling al is verwerkt kan er niets meer worden gewijzigd.

    Contacteer Apotheek Verschaeve telefonisch op +32 57 33 95 68
                                                   via email op info@apotheekverschaeve.be
                                                   of via de live chat, rechtsonderaan op de website.

  • + - Zijn alle producten direct leverbaar?

    Wanneer een artikel niet op voorraad is, wordt dit aangegeven op de website en kan u het product niet in het winkelmandje plaatsen.

    Producten die u in het winkelmandje kan plaatsen zijn normaalgezien direct leverbaar.

    Is dit om de één of andere reden toch niet zo, dan wordt u daar zo snel mogelijk van op de hoogte gebracht en wordt er een passende oplossing voor u gezocht.

  • + - Ik kan het artikel dat ik wil bestellen niet vinden

    U kan het artikel invullen in de zoekfunctie.

    Indien dit niet lukt, neem contact met ons op want wij helpen u graag verder!

    Contacteer Apotheek Verschaeve telefonisch op +32 57 33 95 68
                                                   via email op info@apotheekverschaeve.be
                                                   of via de live chat, rechtsonderaan op de website.

Betaling van uw bestelling

  • + - Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

    Uw bestelling kan betaald worden via

    • bankoverschrijving
    • kredietkaart: maestro, visa, mastercard
    • bancontact

    De betalingen via kredietkaart en bancontact worden beveiligd door Ogone.
    Uw betaalgegevens en andere informatie betreffende uw online betaling worden enkel gebruikt voor de betaling van de bestelling en worden nooit vrijgegeven aan andere partijen.

  • + - Het lukt niet om te betalen of om op de betaalpagina te komen.

    Heeft u alle stappen van de bestelprocedure goed doorlopen?

    • emailadres invullen
    • account aanmaken of inloggen
    • afleveradres selecteren
    • betaalwijze selecteren

    Op dit moment kan u de gewenste betaalwijze selecteren.

    Kiest u voor bankoverschrijving dan ontvangt u een bestelbevestiging met het te betalen bedrag en handelt u de betaling af met uw bankinstelling, hetzij in de bank zelf, hetzijn via online banking.

    Kiest u voor bancontact of kredietkaart dan wordt u automatisch doorgeschakelt via Ogone naar de betaalpagina. Houdt uw kaartnummer, vervaldatum en verificatiecode bij de hand.

    Lukt dit niet dan raden wij u aan om dit binnen enkele minuten te herhalen.
    Een zeldzame update bij Ogone kan soms voor problemen zorgen.

    Blijft het probleem zich aanhouden, neem dan zeker contact met ons op!

    Contacteer Apotheek Verschaeve telefonisch op +32 57 33 95 68
                                                   via email op info@apotheekverschaeve.be
                                                   of via de live chat, rechtsonderaan op de website.

  • + - Hoe worden terugbetalingen uitgevoerd?

    Als bij annulering van uw bestelling wordt beslist om het betaalde bedrag terug te betalen, wordt het betaalde bedrag terugbetaald afhankelijk van uw wijze van betalen.

    • Betaling via bankoverschrijving: terugbetaling via bankoverschrijving
    • Betaling via kredietkaart: terugbetaling via uw kredietkaart.
      Als de transactie geannuleerd wordt kort na de betaling, gaat het bedrag niet af van uw kredietkaart.
      Gebeurt dit later, dan ziet u bij de maandafrekening van uw kredietkaart dat het bedrag er eerst werd afgehaald en er later opnieuw werd opgeplaatst.
    • Betaling via bancontact: terugbetaling via bankoverschrijving

    Dit wordt telkens zo vlot mogelijk uitgevoerd.

Levering van uw bestelling

  • + - Ik heb een fout gemaakt in mijn afleveradres, wat nu?

    U kan de fout in uw afleveradres rechtzetten door contact met ons op te nemen onmiddellijk na het plaatsen van uw bestelling.

    Van zodra uw bestelling is verwerkt en overgedragen aan BPost, kunnen wij niets meer wijzigen. (De overdracht aan BPost gebeurt elke werkdag na 15uur.)

    Contacteer Apotheek Verschaeve telefonisch op +32 57 33 95 68
                                                   via email op info@apotheekverschaeve.be
                                                   of via de live chat, rechtsonderaan op de website.

  • + - Wat zijn de kosten voor verzending?

    De kosten voor verzending zijn afhankelijk van het land van aflevering en van het bestelbedrag.

    • België:  bestelbedrag kleiner dan 30€ wordt verzonden voor 3.90€ (btw incl.)
                 bestelbedrag tussen 30€ en 65€ wordt verzonden voor 1.90€ (btw incl.)
                 GRATIS vanaf 65€.
    • Nederland: 3.90€ incl. btw, gratis vanaf 75€
    • Rest van Europa: 11.90€ incl. btw
    • Landen buiten de EU: gelieve contact op te nemen met ons.
  • + - Hoe lang duurt het voor ik het pakket ontvang?

    Dit hangt af van uw betaalmethode.

    Wij verzenden niet voor het betaalde bedrag op onze rekening komt.

    Via overschrijving kan dit tot 3 werkdagen duren.

    Bij betaling via bankkaart of kredietkaart wordt de betaling gegarandeerd door Ogone en wordt uw bestelling onmiddellijk afgehandeld.

    België

    De verwerking door BPost duurt voor België 1 dag.
    Dit wil zeggen, vandaag voor 12uur besteld is morgen bij u geleverd.

    Nederland

    De verwerking door BPost duurt 1 dag.
    Dan wordt het pakket overgedragen aan de Nederlandse pakketdienst.
    De ervarling leert dat verzending naar Nederland een drietal werkdagen duurt.

  • + - Kan ik mijn bestelling ook op een ander adres, bijvoorbeeld mijn werk, laten bezorgen?

    Het is mogelijk om tijdens het doorlopen van de bestelprocedure uw afleveradres aan te passen zodat dit verschillend is van uw factuuradres.

  • + - Wat gebeurt er als er bij levering niemand thuis is?

    Als er niemand is om uw bestelling in ontvangst te nemen wordt een briefje nagelaten.

    Hierop staat waar uw pakket zich nu bevindt, zijnde het dichtstbijzijnde postpunt.

    U heeft maximaal 2 weken de tijd om uw bestelling daar op te halen.

    Haalt u uw bestelling niet op, dan wordt deze terugbezorgd aan Apotheek Verschaeve.

  • + - Wat kan ik doen als mijn bestelling niet klopt?

    Indien er een probleem is met de geleverde bestelling neemt u best binnen de 24 uur contact op met Apotheek Verschaeve.

    Contacteer Apotheek Verschaeve telefonisch op +32 57 33 95 68
                                                   via email op info@apotheekverschaeve.be
                                                   of via de live chat, rechtsonderaan op de website.

Account

  • + - Hoe maak ik een account aan?

    Bovenaan in de blauwe balk ziet u 'mijn klantenzone' staan.

    Indien u hierop klikt komt u terect op de inlog pagina.

    U vult uw emailadres in en selecteert: 'nee, ik ben een nieuwe gebruiker'

    U klikt op 'ga verder'

    Nu komt u op het registratieformulier.
    U vult dit volledig in, velden met een * zijn verplicht in te vullen.

    U klikt op 'registreren' en uw account is aangemaakt.

  • + - Hoe verwijder ik mijn account?

    U kan uw account verwijderen door met ons contact op te nemen via email of telefoon.

    Zelf kan u dit niet doen, enkel het personeel van Apotheek Verschaeve kan een account verwijderen.

    Contacteer Apotheek Verschaeve telefonisch op +32 57 33 95 68
                                                   via email op info@apotheekverschaeve.be
                                                   of via de live chat, rechtsonderaan op de website.

  • + - Ik ben mijn wachtwoord vergeten.

    Ga naar 'mijn klantenzone'

    U komt op het inlogscherm waar uw wachtwoord gevraagd wordt.

    Klik naast de knop 'ga verder' op 'wachtwoord vergeten?'

    Nu wordt u gevraagd om uw emailadres in te vullen zodat uw wachtwoord kan worden opgestuurd.

  • + - Waar kan ik mijn adresgegevens en wachtwoord wijzigen?

    U kan altijd uw accountgegevens wijzigen door in te loggen en naar uw klantenzone te gaan door te klikken op 'welkom (uwnaam)' en 'mijn account'.

    Op deze pagina kan u uw adresgegevens bijwerken door op 'factuuradres aanpassen' te klikken.

    Ook kan u uw wachtwoord wijzigen door op 'accountgegevens aanpassen' te klikken.

  • + - Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens? Wat met de privacy?

    Apotheek Verschaeve BVBA hecht belang aan uw privacy. Hoewel de meeste informatie op deze site beschikbaar is zonder dat er persoonlijke gegevens moeten worden verstrekt, is het mogelijk dat de gebruiker om persoonlijke informatie gevraagd wordt. Deze informatie zal enkel gebruikt worden in het kader van klantenhistoriek, klantentherapie, nieuwsbrieven. De gebruiker kan zich, kosteloos en op verzoek, steeds verzetten tegen het gebruik van zijn gegevens voor direct marketing. Daartoe zal hij zich richten tot Apotheek Verschaeve, Zevekotestraat 15, 8970 Reningelst,info@apotheekverschaeve.be. Uw persoonsgegevens worden nooit doorgegeven aan derden.

    Conform de wet verwerking persoonsgegevens van 08/12/1992 beschikt de gebruiker over een wettelijk recht op inzage en eventuele correctie van zijn persoonsgegevens. Mits bewijs van identiteit (kopie identiteitskaart) kunt u  via een schriftelijke, gedateerde en ondertekende aanvraag aan Apotheek Verschaeve, Zevekotestraat 15,8970 Reningelst,info@apotheekverschaeve.be, gratis de schriftelijke mededeling bekomen van uw persoonsgegevens. Indien nodig kunt u ook vragen de gegevens te corrigeren die onjuist, niet volledig of niet pertinent zouden zijn.

    Apotheek Verschaeve BVBA kan anonieme of geaggregeerde gegevens verzamelen van niet-persoonlijke aard, zoals browser type of IP-adres, het besturingsprogramma dat u gebruikt of de domeinnaam van de website langs waar u naar onze-website gekomen bent, of waarlangs u die verlaat. Dit maakt het ons mogelijk om onze website permanent te optimaliseren voor de gebruikers.

    Het gebruik van "cookies".

    Tijdens een bezoek aan de site kunnen 'cookies' op de harde schijf van uw computer geplaatst worden en dit enkel en alleen om de site beter af te stemmen op de behoeften van de terugkerende bezoeker. Deze mini bestandjes of cookies worden niet gebruikt om het surfgedrag van de bezoeker op andere websites na te gaan. Uw internetbrowser laat u toe dat u het gebruik van cookies verhindert, dat u een waarschuwing ontvangt wanneer een cookie geïnstalleerd wordt of dat u de cookies nadien van uw harde schijf verwijdert. Raadpleeg hiervoor de help-functie van uw internetbrowser.

    Uw persoonsgegevens, onze verantwoordelijkheid

    Op deze website verzamelen wij uw persoonsgegevens. Deze worden beheerd door ons bedrijf.

    Wij bewaren de volgende inlichtingen wanneer u onze site bezoekt:
    - uw 'domain name' (IP-adres) wanneer u onze website bezoekt.
    - uw e-mailadres wanneer u berichten/vragen via de site verstuurt.
    - uw e-mailadres als u contact met ons opneemt per e-mail.
    - alle informatie over de pagina's die u op onze site hebt bezocht.
    - alle informatie die u ons vrijwillig hebt gegeven (bijvoorbeeld in het kader van informatie-onderzoeken en/of inschrijvingen op de site)/

    Deze informatie wordt gebruikt om:
    - de inhoud van onze website te verbeteren.
    - de inhoud en de layout van onze pagina's te personaliseren voor elke bezoeker afzonderlijk.
    - u op de hoogte te houden van updates van onze site.
    - later contact met u op te nemen voor direct marketing-doeleinden.

  • + - Hoe kan ik steeds op de hoogte blijven van nieuwtjes of aantrekkelijke online promoties?

    Indien u steeds 'up to date' wenst te blijven over onze online promoties en nieuwe producten dan hoeft u enkel tijdens uw registratie het vakje

    'Ja, hou mij op de hoogte van de laatste nieuwtjes' aan te vinken.

    U kan ook inschrijven op onze nieuwsbrief door rechts onderaan op de homepagina uw emailadres in te vullen en op 'inschrijven' te klikken.